Neuroliiton keskusteluilta hiljattain MS-diagnoosin saaneille ti 11.6. – ilmoittaudu 10.6. mennessä

20.4.2024
Kategoriat: Tapahtuma
Tiistaina 11.6.2024 klo 17.30–19 järjestettävä verkkotapaaminen on sinulle, joka olet saanut MS-taudin diagnoosin alle viisi vuotta sitten. Tapaamisessa pääset jakamaan kokemuksia toisten hiljattain sairastuneiden kanssa sekä kysymään asiantuntijalta esimerkiksi hoitopolkuun, tukiin ja palveluihin liittyviä kysymyksiä. Kysymyksiä voit lähettää myös etukäteen. Keskusteluillassa ovat mukana palveluasiantuntija Kaisu Lähteenmäki ja järjestösuunnittelija Sari Raitakari Neuroliitosta sekä koulutettu vapaaehtoinen vertaistukija. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!
Huomaathan, että keskustelussa ei ole mukana terveydenhuoltoalan asiantuntijaa, joten sairauden hoitoon liittyviin kysymyksiin emme pysty vastaamaan.

Osallistuminen

Käytämme tapaamisalustana Teamsia, joten tarvitset videoyhteyden mahdollistavat laitteet (nettiyhteys, kamera, mikrofoni, kuulokkeet). Osallistuminen edellyttää kameran käyttöä ainakin osan aikaa. Ryhmässä käyty keskustelu on luottamuksellista. Varaathan tapaamiseen tilan, jossa pystyt osallistumaan ryhmään yksityisesti.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan täällä viimeistään ma 10.6. Tarkastathan kirjoittamasi sähköpostisoitteen. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin osallistumisohjeet. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta myös roskapostikansiosi.

Lisätiedot

järjestösuunnittelija Sari Raitakari, ​sari.raitakari@neuroliitto.fi, p. 0400 976 741