Kuopion neuropiiri

Kuopion neuropiiri kokoontuu Suokadun palvelutalossa (Suokatu 6, Kuopio), joka kuukauden toinen maanantai klo 18–20.

Kevään 2023 Neuropiirin ohjelma!

Ma 9.1 klo 18.00-20.00 Lautapeli-ilta.

Peleinä mm. Cluedo, Haaste!, Miljonääri Monopoly, Huojuva Torni, Afrikantähti, Inkan Aarre, Uno ja pelikortit.

Suokadun toimintakeskuksen tiloissa.

Ma 13.2 klo 16.00-18.00 Huom kellonaika!

Marja Pirilän valokuvia. Opastettu Museokierros Victor Barsokevitsch valokuvamuseolla. Kuninkaankatu 14-16. 70100 Kuopio.

Ilmoittautuminen: 1.2. 2022 mennessä: katriina.kerman@gmail.com, Hinta määräytyy osallistujien mukaan ja ilmoitetaan lähempänä.

Museolla on ramppi sähköpyörätuolia ja apuvälineitä varten, jolloin käynti tapahtuu keskuksen sivuovesta, joka sijaitsee rakennuksen päädyssä, viereisen päiväkodin punaisen portin vieressä. Sivuovesta saadaan portaaton sisäänkäynti siirrettävän liuskan avulla, liuska on tukeva ja siinä on reunat, jotka estävät pyörätuolia putoamasta liuskalta. Samaa liuskaa käytetään myös näyttelyhuone 5 oviaukossa. Henkilökohtaiset avustajat pääsevät maksutta ja ovat tervetulleita mukaan.

Ma 13.3 klo 18.00-20.00

Kauneusilta Mary Kayn tuotteilla. Tehdään ”suukkosuut” huulikuorinta ja huulipunabaari. Jokainen saa kokeilla tuotteita. Tarjouksia ja pieni arvonta.

Ma 10.4  klo 18.00-20.00

Nettiluento liittyen neurologisien sairauksien hoitoon. Aihe täsmentyy lähempänä.

Suokadun toimintakeskuksen tiloissa.

Ma 8.5. Klo 17.00-19.00 (Huom kellonaika)!

Ramin Konditoria, omakustanteiset kakkukahvit, kevään yhteenveto ja uuden kauden suunnittelua! Puijonkatu 23, 70100 Kuopio.

Illoissa Suokadun toimintakeskuksella tarjolla kahvia ja teetä hintaan 1.50e. Käteismaksu. Suokadun toimintakeskuksen osoite: Suokatu 6, 70100 Kuopio.

Kerhonohjaaja

Katriina Kerman p. 044 925 7878  katriina.kerman@gmail.com