Kuopion neuropiiri

Kuopion neuropiiri kokoontuu Suokadun palvelutalossa (Suokatu 6, Kuopio), joka kuukauden toinen maanantai klo 18–20.

• Ma 12.9. syyskauden avajaiset Pölhön Grillikatoksella. Portti aukeaa klo 18:00, jolloin kulku paikanpäälle on mahdollisimman lyhyt. Osoite: Siikaranta 9, 70620 Kuopio. Mukaan omat grillattavat.
  • Ma 10.10. Lyhytelokuva yksinäisyydestä ja ulkopuolisuuden tunteista. Klo 18:00 Suokadun Toimintakeskuksella. Suokatu 6, 70100 Kuopio
  • Ma 14.11. Panimokierros Iso-Kallan panimolla. HUOM AIKA: Klo 16-18:00 Siikaranta 5, 70620 Kuopio.  Ilmoittautuminen etukäteen 1.11. mennessä katriina.kerman@gmail.com. Hinta määräytyy osallistujien mukaan. Paikalla maistellaan panimon tuotteita ja sieltä on mahdollisuus ostaa juomia mukaan erikoishinnoin. Hinta: yhdistyksen jäsenet 10€, ei jäsenet 20€.
  • Ma 12.12. Pikkujoulut Suokadun toimintakeskuksella klo 18-20:00 Suokatu 6, 70100 Kuopio. Nyyttärit.

Kerhonohjaaja

Katriina Kerman p. 044 925 7878  katriina.kerman@gmail.com