Liity jäseneksi

Jäseneksi voivat liittyä MS-tautia sairastavat, harvinaista neurologista sairautta sairastavat, sairastavien omaiset ja ystävät sekä muut asiasta kiinnostuneet.

Liity jäseneksi ja tutustu jäsenetuihin Neuroliiton verkkosivuilla. Liittymislomakkeessa valitse jäsenyhdistykseksi Pohjois-Savon neuroyhdistys.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu on vuonna 2023 on 20 € kaikilta jäsentyypeiltä.

Yhdistyksen tiedotus

Olemme siirtyneet sähköiseen tiedottamiseen. Sähköpostiosoitteesi ilmoittaminen on tärkeää, jotta jäsentiedotteet tulevat perille.

Ota käyttöön jäsenen mobiilipalvelu!

Jäsenen mobiilipalvelun kautta saat omat jäsenkorttisi mukaan kännykkään ja voit luopua paperikorteista. Mobiilipalvelussa voit päivittää myös omat tietosi sekä ilmoittautua yhdistyksen vapaaehtoiseksi. Palveluun kirjaudutaan jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella osoitteessa oma.neuroliitto.fi. Tutustu ohjeisiin Neuroliiton verkkosivulla.

Ilmoita osoitetietojen muutoksista

Voit ilmoittaa yhteystietojesi (myös sähköpostiosoitteesi), jäsenyytesi tai Avain-lehden tilauksen muutoksista Neuroliiton verkkosivulla olevalla muutoslomakkeella. Voit laittaa myös sähköpostia jasenasiat@neuroliitto.fi