Tarlovin kystat -vertaistapaaminen verkossa to 25.4. – ilmoittaudu viimeistään 24.4.

15.4.2024
Kategoriat: Tapahtuma
Onko sinulla tai läheiselläsi todettu Tarlovin kysta? Tule mukaan torstaina 25.4.2024 klo 17.30–19 järjestettävään verkkotapaamiseen. Vertaistapaamisessa vaihdetaan kokemuksia ja ajatuksia mieltä askarruttavista asioista. Keskustelussa on mukana Neuroliiton harnes-toiminnan erikoissuunnittelija Kirsi Asula.
Tervetuloa keskustelemaan vertaisten kanssa!

Osallistuminen

Käytämme tapaamisalustana Teamsia, joten tarvitset videoyhteyden mahdollistavat laitteet (nettiyhteys, kamera, mikrofoni, kuulokkeet). Tapaamiset ovat luottamuksellisia, ja oma osallistuminen on pystyttävä toteuttamaan yksityisesti.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu mukaan täällä viimeistään ke 24.4. Tarkastathan kirjoittamasi sähköpostisoitteen. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin osallistumisohjeet. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta myös roskapostikansiosi.

erikoissuunnittelija Kirsi Asula, kirsi.asula@neuroliitto.fi, p. 040 753 3055